Zajęcia w ramach projektu EFS + –  PLAN  DLA  KLAS

Uwagi:

1.    Rozstrzygnięcia w kwestii naboru Uczestników podejmują w odniesieniu do uczniów Komisje Rekrutacyjne w formie decyzji kwalifikacyjnej,  po otrzymaniu wypełnionych przez rodziców lub opiekunów prawnych ucznia/uczennicy formularzy zgłoszeniowych:

 a) W odniesieniu do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych na podstawie sporządzonej przez nauczyciela diagnozy opartej na obserwacjach  i spostrzeżeniach prowadzonych w trakcie codziennych zajęć, w ramach których stwierdzono trudności w spełnianiu wymagań  edukacyjnych i osiąganie najniższych wyników na egzaminach zewnętrznych. Analizę umiejętności i potrzeb edukacyjnych przeprowadza się pod względem (w zależności od typu zajęć):

–       czytania, pisania, rozumienia tekstu i komunikacji,

–       wiedzy i umiejętności z zakresu nauk matematycznych,

–       wiedzy i umiejętności z zakresu języka angielskiego,

–       wyników na egzaminach zewnętrznych.                                                                                                                                                                                                                                                               

Forma diagnozy jest wewnętrzną sprawą szkoły.

b)  W odniesieniu do zajęć wyrównujących szanse edukacyjne uczniów w zakresie stwierdzonych deficytów, w tym wsparcia edukacji włączającej na podstawie złożonych dokumentów, własnych obserwacji, analizy umiejętności i potrzeb edukacyjnych uczniów. Analiza powinna być oparta w miarę możliwości na wszelkich dostępnych informacjach takich jak: orzeczenie poradni psychologiczno-pedagogicznej, opinia poradni psychologiczno-pedagogicznej, obserwacje i spostrzeżenia nauczycieli prowadzonych w trakcie codziennych zajęć. Analizę umiejętności i potrzeb edukacyjnych przeprowadza się pod względem (w zależności od typu zajęć):

–       czytania i pisania,

–       zdolności komunikacyjnych, umiejętności społecznych i emocjonalnych,

–       zaburzeń mowy,

–       umiejętności edukacyjnych dzieci niepełnosprawnych.

 c) W odniesieniu do zajęć podnoszących umiejętności kluczowe uczniów, rozwijających umiejętności programowania i wykorzystywania TIK oraz promujących zdrowy styl życia decyduje kolejność zgłoszeń.

d) W odniesieniu do zajęć wspierających zdrowie psychiczne uczniów na podstawie sporządzonej przez nauczyciela diagnozy opartej na obserwacjach i spostrzeżeniach prowadzonych w trakcie codziennych zajęć. Forma diagnozy jest wewnętrzną sprawą szkoły.

Forma diagnozy jest wewnętrzną sprawą szkoły.

  • W odniesieniu do zajęć wyrównujących szanse edukacyjne uczniów w zakresie stwierdzonych deficytów, w tym wsparcia edukacji włączającej na podstawie złożonych dokumentów, własnych obserwacji, analizy umiejętności i potrzeb edukacyjnych uczniów. Analiza powinna być oparta w miarę możliwości na wszelkich dostępnych informacjach takich jak: orzeczenie poradni psychologiczno-pedagogicznej, opinia poradni psychologiczno-pedagogicznej, obserwacje i spostrzeżenia nauczycieli prowadzonych w trakcie codziennych zajęć. Analizę umiejętności i potrzeb edukacyjnych przeprowadza się pod względem (w zależności od typu zajęć):
  • czytania i pisania,
  • zdolności komunikacyjnych, umiejętności społecznych i emocjonalnych,
  • zaburzeń mowy,
  • umiejętności edukacyjnych dzieci niepełnosprawnych.
  • w odniesieniu do zajęć podnoszących umiejętności kluczowe uczniów, rozwijających umiejętności programowania i wykorzystywania TIK oraz promujących zdrowy styl życia decyduje kolejność zgłoszeń.
  • W odniesieniu do zajęć wspierających zdrowie psychiczne uczniów na podstawie sporządzonej przez nauczyciela diagnozy opartej na obserwacjach i spostrzeżeniach prowadzonych w trakcie codziennych zajęć. Forma diagnozy jest wewnętrzną sprawą szkoły.
plakat projektu
plakat projektu